18 Kasım 2009 Çarşamba

rüya / onsekizkasımikibindokuz /

 Evet öğlene kadar manda gibi yatarsam rüyalarım da saçmalamaya başlıyor.
 Ne biçim rüyaydı o hala bi anlam veremedim ; şimdii mekan falan zaten hiç belli değil de bi yatak var işte ben yaklaşıyorum falan buruşuk kıç gibi gibi bir şey görüp şok oluyorum - ki bu sırada odada bi herif var yanımda sırıtıyor falan neyse- yaklaşıyorum kıç'a  ve bi kıç olmadığını tavuk cesedi - tamam ceset değil tüyleri kafası falan olmayan bütün bi piliçti- olduğunu anlıyorum. Kıç olduğunu düşündüren şeyse ortasından bi yerinden ikiye ayrılmış gibi durmasıymış. Hee evet şimdi bana da çok saçma geliyor ama rüyamda gayet mantıklı gelmişti.
 Sonra çocuğa dönüp, napıcağımızı falan soruyorum bu tavukla o da elindeki mendili tavuğa bastırıyor kanlanıyor falan mendil.
 ( Yok Türk filmi falan izlemedim da izlemedim uyumadan önce böyle kanlı çarşaf -rüyamda mendildi gerçi -fantezileri falan nerden geldi aklıma bilmiyorum)
 Sonra bu herif de ananemlere mi ne veriyormuş o mendili onlar da saklıyor fakat annemlerde kızıyormuş bana.
 Şimdi cidden rüyalarda mantık aramamam gerektiğini anladım.
 Sonra kafam karıştı uyandıktan sonra ve yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya giderken aklımı kurcalayan şeyler vardı
 1) Ben o herifle evlenmemiştim ve niçin bizim yatmamızı bekliyordu ( ananemler?! evet annemler sevinmemişti bu kanlı mendil olayına )
 2) O bütün tavuktan kan çıkmaz yani öyle - ki rüyamda fışkırıyordu resmen

  Çok uyumak iyi değil saçmalıyor sonra rüyalar.
  Her neyse-  fizik ve kimya testleri var masamda onları yapmam gerekiyor şu saçma rüyayı bir kenara bırakıp.
  Dip Not: 3 kere sonra kullanmışım.Fark ettim 'sonra' iyi durmuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

heyy

hepimiz ölücez ve cehenneme gidicez!bay-bay

Marcadores

Marcadores

Pesquisar este blog