18 Kasım 2009 Çarşamba

hepimiz libidinaliz.


 Yıllardır dünyaya 3 boyutlu gözlüklerle baktığımı anladım. Dünya tek boyutlu.Tek! Ben türlü; duygusal şeylerle avunmaya çalışırken, düzen vermekle yürüyormuş. İşin acı tarafı çok da sikimde değil artık bunlar. Valla! O zaman bu işin acı tarafı olur mu, olmaz tabii. Çünkü, karı dünyayı siklemiyormuş, olayların acı gözükmesiymiş tatlı gözükmesiymiş git allasen.
 Niçin; insanız geyiğine bir şeyleri karmaşıklaştırmaya çalışıyoruz zaten de mi.
 Bak siklemiyorum diyorum ama hala canım acıyor. Üzülüyorum. Kadın olarak gelmek bu dünyaya ciddi bir şanssızlık. Reenkarnasyon falan gibi , absürd bir şey gerçekten varsa şimdi kadın olanlar önceki hayatlarında büyük günahlar falan işlemişlerdir. Düşünürken mantıklı gibi gelmişti de şimdi yazınca bi tutarsızlık var gibi. Neyse.
 Hayat ne cidden bu arada.Sadece materyalizm üzerine yazılmış bir senaryodan mı ibaret?
 Her bi bok parayla mı oluyor abi?
 Paran yoksa iyi günler, paran yoksa öl o zaman.

Dip Not: Dünkü fizik testleri de kaldı be.

0 yorum:

Yorum Gönder

heyy

hepimiz ölücez ve cehenneme gidicez!bay-bay

Marcadores

Marcadores

Pesquisar este blog