18 Kasım 2009 Çarşamba

mim.


Her yerde karşıma çıkıyor lan ya da ben takıntı yaptım.
Mimarlıktan vazgeçmiştim oysa ki götüm yemediği için ama o her yerde aklıma gelecek gelmeyecek her yerde karşıma çıkıyor.Bu bi işaret mi olum falan diye düşünüyorum sonra. Al işte, Aşkın 500 Günü'nü taktım laptop'a günümü gecemi renklendireyim, eğlence falan olsun sonra fizik ödevlerimi falan yaparım diye- ki karşıma çıktı yine.
"Mimarlık.."
Is it love??!Love hurts...-eh kıçı kırık İngilizce'mle bundan daha fazla sözcük kullanarak aşkımı ifade edemem hatta şimdi ettiğimden bile şüpheliyim her ne haltsa . 
 Tamam biliyorum benim kaderim de var er ya da geç bi şekilde olacağım- merak etme sen işaret falan da yollamaya devam et yine , valla eğlenceli oluyor bak.

0 yorum:

Yorum Gönder

heyy

hepimiz ölücez ve cehenneme gidicez!bay-bay

Marcadores

Marcadores

Pesquisar este blog