20 Kasım 2009 Cuma

bunalım

Ne zaman karar verdim ölmeye ,ilk ,on beş falan olmalıydım .Yani beş senedir falan uygulayamadığım bir şey oldu.
 Ecel'e bırakmayacağım işimi ama , bu çok çok gurursuzca olur.
 Bir çok kişinin de parlak fikirleri varmış intihar konusunda.
 Ama masraflılar be. Altın vuruş falan mesela. O zaten uğraştırıcı sanki, yani bi fikrim yok pek bağımlı değilim.
 Sonra kimi şakağına sık bi tane der. Oldu canım! Ben bunlarla ciddi ciddi konuşuyorum herifler benimle taşak geçiyor. Hem tabancayı da buldum - hee hemen, çık sokağa çocuklar satıyor zaten kaldırımda- diyelim öyle sesli bi ölüm istemiyorum.
 Bana en cazip gelen bilek kesmek.
 Bi filmde mi ne duymuştum bilek kesmek değişik bi psikolojik tramvanın etkisiyle mi ne yapılıyordu.
 Her ne haltsa.
 Şimdilik yapacağım bir şey değil bu.
Haftalık sıradan bunalımlarımdan biri.

GEÇECEK.


foto:deviantart.com

0 yorum:

Yorum Gönder

heyy

hepimiz ölücez ve cehenneme gidicez!bay-bay

Marcadores

Marcadores

Pesquisar este blog